0 items0,00 DKK

Ingen varer i kurven.

Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER HOS NINTENDOPUSHEREN

Generelle oplysninger

Nintendopusheren
Ydunsgade 4-6, kælderen
2200 Kbh N
CVR nr.: 35266623
Telefon: 60571282(kun opkald, ikke sms)
E-mail: kontakt@nintendopusheren.dk

BRUGTE VARER PÅ WEBSHOPPEN OG I BUTIKKEN

Med mindre andet er nævnt, er butikkens varer brugte og varernes stand bærer præg heraf.

Billederne på webshoppen er ikke nødvendigvis af den pågældende vare, men kan være en vare i lignende eller tilnærmelsesvis samme stand.

Funktionaliteten af discs er ikke afprøvet, da dette er meget tidskrævende. Standen vurderes dog inden salg. Konsoller, spil (der ikke er på discs) og andre varer testes og sættes til salg, hvis de vurderes til at være funktionelle. Defekte varer kan returneres eller ombyttes på butikkens regning.

PRISER

Hos Nintendopusheren tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

FORUDBESTILLINGER

Alle forudbestillinger skal laves på separate ordrer. En ordre, der indeholder flere forudbestillinger eller varer, der er på lager, vil blive annulleret, da vi ikke kan håndtere at have varer liggende i længere tid. Det er heller ikke muligt at dele en ordre op manuelt og tage imod betaling for fragt + trække pengene løbende, så vi skal have hver forudbestilling på sin egen ordre.

Der gøres en undtagelse, hvis en blandet ordre laves inden for syv dage inden en forudbestilling udkommer.

Der tages forbehold for forsinkelser hos leverandørerne.

BETALING

Webshoppen modtager betaling med Mobilepay, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Butikken modtager samme betalingskort, men også mobilepay og kontanter.
Pengene trækkes når varen afsendes.

LEVERING

Varer kan afhentes i butikken eller sendes med  GLS.
Forsendelse koster fra 45 kr og dækker, ud over fragten, også delvist for omkostninger forbundet med pakning og forsendelse.
Varer vil blive leveret til nærmeste pakkeshop på adressen, der er brugt ved bestilling, hvis ikke andet vælges ved ordreafgivelse.
Ved hjemmelevering vil pakken pakken blive leveret til adressen, der er brugt ved bestilling.
Pakker hentes mandag til fredag mellem 13 og 14. Vi bestræber os på at pakke ordrer så snart de kommer ind.

Hvis en adresse er mangelfuld(f.eks. i form at manglende husnummer) vil modtageren bliver opkrævet de 55 kr, som det koster os, at GLS skal omadressere en pakke.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Nintendopusheren vil, i tilfælde af defekte varer, dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Kontakt butikken på kontakt@nintendopusheren.dk inden returnering.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Nintendopusheren
Ydunsgade 4-6, kælderen
2200 Kbh N
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav og skal for en sikkerheds skyld sendes med forsikring. Pakker sendt uden forsikring er på eget ansvar.

REFUSION

Tiden for refusion afhænger af den enkelte bank.

RETURRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag:
– Hvor du modtager ordren.
– Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
– Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på mads@nintendopusheren.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen/folien er brudt.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
– Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlig auktion.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Returneringer skal sendes med DAO eller GLS. DAO-pakker kan sendes via coolrunner.dk og GLS-pakker kan sendes via dba.dk.
Send gerne til nærmeste pakkeshop(DAO = Onur Frugt og GLS = Vimo 2).

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug og uden at bryde varens plombering/folie.

TILBAGEBETALING

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes som udgangspunkt varens fulde pris, medmindre andet følger af det ovenfor anførte. Omkostninger forbundet med levering refunderes ikke.

Beløbet tilbagebetales uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Refusioner kan tage op til 10 bankdage.

KLAGEMULIGHEDER

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mads@nintendopusheren.dk

KUNDE- & PRIVATLIVSPOLITIK

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.For at du kan indgå aftale med Nintendopusheren, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresseVi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Nintendopusheren og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren og de ansatte for Nintendopusheren har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i Nintendopusheren er: Mads Jacobsen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos Nintendopusheren har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@nintendopusheren.dk.

Cookies
På www.nintendopusheren.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

FORBRUGERBESKYTTELSE

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/